Subject: FW: 24-95 LC1516. 11342 Saku-Tõdva elektriliitumisprojekt.
From: "Annika Matson" <[email-masked]>
To: "Melika Alliksoo" <[email-masked]>
Date: Wed, 4 Sep 2024 14:17:13 +0300

Tere!

Palun registreeri mulle menetlemiseks.

Delta viit: 7.1-2/24/11901-1

Annika Matson
peaspetsialist
planeerimise osakond

tehnovõrkude üksus

+372 5462 0384
 <http://www.transpordiamet.ee/> www.transpordiamet.ee

From: Merlyn Randla <[email-masked]>
Sent: Monday, August 26, 2024 5:22 PM
To: Annika Matson <[email-masked]>
Subject: RE: 24-95 LC1516. 11342 Saku-Tõdva elektriliitumisprojekt.

Tere!

Edastan täiendatud materjalid. Antud projekti xrefiga on sama probleem,
mis Tõdva-Hageri omalgi oli ja seetõttu pole xrefi binditud.

Parimate soovidega

Merlyn Randla

Projekteerija

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

+372 5356 8143

From: Annika Matson <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Sent: Wednesday, 10 July, 2024 14:13
To: Merlyn Randla <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Subject: RE: 24-95 LC1516. 11342 Saku-Tõdva elektriliitumisprojekt.

Tere!

1.	Ristumisel kõrvalmaanteega tuleb maakaabel paigaldada min 1,5m
sügavuusele (vt
<https://transpordiamet.ee/sites/default/files/documents/2021-12/nouded_te
hnovorkude_teemaale_kavandamisel_0%20%281%29.pdf> Nõuded tehnovõrkude
teemaale paigaldamise kavandamisel, Tabel 1). Korrigeerida asendiplaani ja
seletuskirja.
2.	Edastage palun riigiteega ristumise ristlõige, kus kajastub lisaks
olemasolevale situatsioonile ka teeprojektiga kavandatud lahendus.
3.	Seletuskiri kajastab infot vaid maakaabli paigaldamise kohta, kuid
projekti asendiplaani järgi paigaldatakse ka õhukaabel. Palun täiendada.
4.	Palun korrigeerida IKÕ plaani tabelit vastavalt Transpordiamet
<https://www.transpordiamet.ee/sites/default/files/documents/2024-02/IK%C3
%95%20n%C3%A4idislahendus_19.02.2024.pdf> Isikliku kasutusõiguse seadmise
plaani näidislahendusele (riigiteel kulgemise km-d ei ole vajalik
kajastada).
5.	IKÕ plaanidel ei ühti kinnistu piiride tingmärgid plaanil ja
tingmärkide loendis (plaanil on pidevjoon, tingmärkides katkendlik joon).
6.	IKÕ plaanidel palun kajastada projekteeritava maakaabli pikkusena
antud isikliku kasutusõiguse alasse jääva kaabli pikkust, mitte kogu
projekteeritava kaabli pikkust

Annika Matson
peaspetsialist
planeerimise osakond

tehnovõrkude üksus

+372 5462 0384
 <http://www.transpordiamet.ee/> www.transpordiamet.ee

From: Merlyn Randla < <mailto:[email-masked]> [email-masked]>
Sent: Wednesday, June 19, 2024 11:04 PM
To:  <mailto:[email-masked]> [email-masked]
Subject: 24-95 LC1516; 24-96 LC1515. 11342 Saku-Tõdva ja 11240
Tõdva-Hageri elektriliitumisprojektid.

Tere!

Elektrilevi tellimusel tegeleme 11342 Saku-Tõdva ja 11240 Tõdva-Hageri TV
elektriliitumisprojektidega Saku vallas Harju maakonnas. Sellega
seonduvalt soovime Teiega kooskõlastada planeeritavate
elektriliitumisprojektide asendiplaanid. Mõlema projekti kaustad on
lisatud manusesse.

NB! Asendiplaani dwg-faili vaatamisel on tarvilik alla laadida ka
referentsfailid, mis on leitavad järgnevalt lingilt:
https://pilv.mkm.ee/s/mKSJMfO3wAaayvO

Parool on STTH

Palun küsimuste korral ühendust võtta!

Parimate soovidega

Merlyn Randla

Projekteerija

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

+372 5356 8143